Office Support
Te druk, geen focus of een overvolle agenda?
Elke dag ben je als ondernemer veel tijd kwijt aan diverse secretariële en administratieve werkzaamheden, oftewel je dagelijks management.
Ik ontzorg je met werk waar je geen zin in hebt, waar te veel tijd in zit of waar je gewoonweg te weinig kennis van hebt.
Met mijn ondersteuning kun jij je werkdag efficiënter invullen, waardoor jij rust ervaart.
Dit kan ik voor je doen
E-mailbeheer:
- Ordenen, prioriteren van de e-mail in diverse mailboxen
- Organiseren en (her)structureren van (onoverzichtelijke) e-mailboxen
- Beantwoorden en versturen van diverse mails
- Templates maken
Agendabeheer:
- Agenda’s beheren
- Afspraken maken, inplannen en bevestigen
- Jaarplanning maken met belangrijke afspraken
- Zakelijke- en privé afspraken plannen
Secretariële ondersteuning:
- Privé en zakelijke ondersteuning
- Organiseren van on- en offline events
- Vergaderruimtes zoeken en boeken
- Zoeken en boeken van vliegtickets, hotels, auto’s ect.
- Relatiegeschenken verzorgen
- Kantoorartikelen ect. bestellen
- Prioriteitenlijst opzetten en deadlines bewaken
- Research leveranciers, software, producten ect.
- Optimaliseren bedrijfsprocessen
Laat je niet beperken door deze lijst. Staan jouw wensen er niet tussen? Bel dan met 06-22094193 of mail naar regina@vantrichtofficesupport.nl.
Mijn uurtarief ligt tussen de 55,- en de 75,- excl. btw/reiskosten. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die gedaan moeten worden.
Wat is mijn werkwijze?
Zodra je contact met mij opneemt hebben we eerst vrijblijvend een afspraak per telefoon, via videobellen of op locatie om elkaar te leren kennen.
We bespreken wat jouw wensen zijn, maar ook of ik de juiste persoon ben om jou daarbij te helpen.
Als je aan het eind van het gesprek besluit om met mij samen te gaan werken, dan volgen deze stappen:
Jij ontvangt van mij een uitgebreide mail met daarin:
- Een samenvatting van ons gesprek
- Een vragenlijst om zo goed mogelijk bij jouw wensen aan te sluiten
- Een lijst van dingen die ik van jou nodig heb, zoals programma’s waar je mee werkt, de wachtwoorden, etc.)
- Algemene Voorwaarden
- Opdrachtbevestiging
- Factuur (alleen bij afname van een pakket)
Start werkzaamheden
Zodra ik van jou de benodigde gegevens ontvangen heb, dan ga ik voor jou aan de slag. De gewerkt uren houd ik bij in een registratiesysteem. Jij ontvangt daar een overzicht van.
Heb je vragen? Kijk ook hier even bij veelgestelde vragen. Kun je niet vinden wat je zoekt? Bel of app 06-22094193 en ik sta je graag te woord.